På Campen er der fokus på fællesskab, nærvær og kvalitet i undervisningen og i fritiden – akkurat som i hverdagen på vores efterskole. Derfor tilbyder vi et begrænset antal pladser. Så har vi nemlig tid til at fokusere på dig og på at skabe rigtig gode oplevelser for dig og de andre Campdeltagere.

Der vil være linjer både for dem der vil springe og dem der hellere vil lave rytme og danse. Du vil blive undervist af lærere og tidligere elever fra Bøvling Idrætsefterskole, alle med en træneruddannelse, undervisningserfaring og masser engagement. Og du bliver indkvarteret på skolens elevværelser, hvor du skal bo sammen med 3-4 af dine nye Camp-kammerater. Campen afsluttes med en opvisning for dine forældre og søskende.

Du kan se flere billeder fra vores forskellige Camps på Facebook – Smid os gerne et like, nu hvor du er der.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os.