Faceoff er en ny gymnastikform, hvor man tager mange forskellige kendte elementer fra gymnastikken og sætter dem ind i en ny sammenhæng, hvor fokus er på legen og udfordringer for den enkelte gymnast, fremfor rækker, stil og karakter. Der vil være airtracks (bl.a. 12 x 12 meter fra PE), trampoliner, parkourstativer, springgrave og frem for alt de sejeste trænere. Og skulle man beskrive Faceoff meget kort, så er det en stor legeplads hvor alt er tilladt!

Følg med her på vores hjemmeside eller på Facebook/Instagram hvor vi løbende vil komme med oplysninger om vore camps.

Du kan her på siden tilmelde dig årets sommercamps.

Tilmelding bliver muligt sidst i januar måned.

Hvert år afholdes en landsdækkende Faceoff konkurrence, hvor 3 hold, bestående af nogle af landets allerbedste gymnaster, kæmper mod hinanden. Bøvling Idrætsefterskole har været med helt fra starten og har nu i 4 år været sponsor for Team Jylland. I 2017 løb Team Jylland med sejren over de forsvarrende mestre fra Team Fyn. Med på holdet er vores spring- og tumblinglærer, Elias Green, og træner for Team Jylland 2018 er tidligere elev, Jeppe Nøhr. Hvis du vil vide mere om Faceoff og se fede klip fra konkurrencen, så klik på links til Faceoff herunder.

TV Midt/Vest sidste år lavede et par flotte udsendelser fra konkurrencen, som også giver et rigtig godt billede af hvad Faceoff er.

Se udsendelserne her Faceoff på Facebook Faceoff på Youtube