I foråret kan du finde os til mange opvisninger rundt i landet.

Den endelige opvisningsplan for foråret 2020 er klar i januar og vil blive lagt ind på siden her.

Bøvling Idrætsefterskole har en stolt historie indenfor gymnastik. Siden skolens start har gymnastikken været omdrejningspunktet i hverdagen, og vi har sendt mange herfra, som senere har taget del i foreningslivet eller selv har udøvet gymnastik på blandt andet Rep. hold og Verdenshold. Vi har flere gymnastiklærere pr. elev end nogen anden efterskole og du har derfor optimale muligheder for at udvikle dig – uanset om du er erfaren gymnast eller nybegynder. Med andre ord; Vi er rigtig dygtige til det med gymnastik!

LÆS MERE OM GYMNASTIKKEN PÅ BI HERUNDER:

Gymnastik er Bøvlings hovedprofil og fylder derfor en hel del i vores hverdag på skolen. Nu tror du måske man skal have lavet gymnastik i mange år for at gå på Bøvling, men der tror du fejl! Alle kan nemlig være med. Bøvling er både for rutinerede gymnaster, og for dem der synes gymnastik er rigtig fedt og kunne tænke sig at prøve kræfter med den. Ud over fede springtimer, rytmetræning, leg, sjov og ballade er gymnastik også en rigtig god grundtræning for hele kroppen.

Og så er der jo også lige alle linjefagene, som knytter sig til gymnastikken, blandt andet TeamGym, Dans, Tumbling, Udvidet Rytme og Parkour. Derfor har mange af eleverne en fælles interesse for gymnastik og performance.